2010. május 18., kedd

... Nem tudta ezt Mehemed...



És felrúgták a tehenek. :)

Mint többeteknél, nálam is a repülés volt a lényeg.
Mivel a téma kívánta a realisztikus ábrázolást, persze, hogy megint frászban voltam.
A szokásos képnézegetés után sikerült körvonalaznom, hogy tehenet nem tudok élethűen rajzolni, először Fannival rajzoltattam. Persze, aranyos volt az is, de mégsem az igazi. Maradt a gömbtehén-módszer.

Az elrendezésben biztos voltam, persze megint sikerült az arányokat elhibáznom. A rajzon jobb volt. (Mint a múltkor.) Szerinem nagy lett Mehemed, az uram szerint meg ez az alkotói szabadság. :) Úgy legyen.

A technikáról csak annyit, hogy sikerült elhagynom a ragasztós fátylat, nem volt kedvem pepecselni vele (Csak a cipőre pazaroltam, mert az annyira kicsi, féltem, hogy elcsúszik. )
Minden anyag magamfestett darab. A foltos tehenet direkt festékkel pingáltam, a fekete túlképpen sötétzöld (direkt), és a háttér egy régi Katafás együttfestés emléke. :)








4 megjegyzés:

dióhéj írta...

ó
ilyen nagy csönd talán nem is volt még mióta kultúra és folversquiltelünk...

eszméletlen jó, ezek a nézések, a közelkép, telitalálat nálam!

36évi írta...

:))) Azért fotóztam külön, az a leghelyesebb. :)

Igen, és is csodálkozva nézem, hogy mekkor űr tátong...

Elizanikó írta...

Én láttam , és meg is tapizhattam, nagyon jó !!!!

F.Gina írta...

Mi ebből a tanulság ? Kicsi tehén is tud nagyot rúgni !
Nagyon jó lett, mehetne a könyvbe illusztrációnak :))