2010. január 21., csütörtök

Ivan Kozirev elvtárs kipiheni a vasöntés fáradalmait, avagy relax!




(Ez az utolsó szó nekem is szól, mostanában kicst rám járt a rúd, egészen tegnapig nem voltam humorra hangolva, apám kórházban, de tegnap áttörés volt, már reménykedünk...)

Azt hiszem, a képet nem kell magyarázni, anno én is vagy a kábda, vagy a vécébe menekültem, ha magányra vágytam... igaz, Pravdát sosem olvastam ott. :)

Két tervemet ötvöztem, a csapból folyó propaganda nálam is megfogant elég hamar, de az nem volt, ugyebár elég vicces. Aztán jött az újságolvasás ötlete, végül azért kevertem össze, mert csupasz lett a kép teteje. Kicsit fura így együtt, de hát ez a "művészet".

Amúgy kiolvastam, hogy a két piros holmi, amit mi előszeretettel alkalmaztunk szinte mindannyian, önkényuralmi jelkép, ezért tiltott, kivéve persze a művészetben. Úgyhogy jelentem, hivatalosan is "művészetté" avanzsált a munkánk. :)

Ha újracsinálnám, nagyobb lenne a motívum, most a végére összement, rajzon nagyobbra sikeredett. Mindegy. Örülök, hogy ennyit kipréseltem, nézzétek el nekem!

14 megjegyzés:

Mártamásé írta...

Elnézzük, nézegetjük.
Nagy ötlet az újság és a lábért kiemelten irígykedem .

Eleva írta...

Remek lett.

szizsu írta...

Milyen lett volna ha teljesen ráhangolódsz a humorra? Rendben van ez így ahogy van. Ez is tetszik.

agibo írta...

Na jó. Elnézem. Tényleg jók ezek a talpak. Talán a kád lehetett volna öblösebb. Talán...
Ezen a lábas megoldáson én is gondolkodtam, csak nem volt kedvem modellt feküdni a kádba. A szobában meg hiába nézegettem a lábikáimat, nem hasonlított sehogysem az elvtárséhoz. :)

katafolt írta...

Hi-hi,nagyon jó !

katafolt írta...

Ja,és ugyanazt látom,mint a sajátomnál:tán elég lett volna csak a kinagyított részt megvarrni...

Zelnice írta...

Nagyon tetszik, nekem kifejezetten jó h. ötvözted a két verziót. A csillogó csillagok meg telitalálat.

Névtelen írta...

Hát, mire ezt a tekintélyes méretű ujságot végigolvassa, igen ki fog hülni a víz, de az ötlet briliáns.

dixike12 írta...

Nekem is bejön nagyon jó minden a helyén van, tetszik, főleg az újság

36évi írta...

Vio! Na, mire jó a karácsonyi flitter? :)

Azt remélem, vettétek, hogy az újságban a vezércikk a Kreml-beli eseményekről szól. :)

kastanie írta...

Hogy van az, hogy már a címről is rád tippeltem?

Trudi írta...

Ez nagyon tetszik! A csempékre én is gondoltam, de a Tied sokkal jobb lett. Az orosz nyelvű újság is szuper.

Polyák Ildikó írta...

Iván tényleg kicsit elveszik a nagy fürdőszobában, de nagyon jó a pravdás ötlet. Itt mindig eszembe jut, mi lenne, ha a műveinket látná a költő. Ráismerne-e a versére?

Zsuzsuci írta...

Hú, de jó! Nagy ötlet ez a Pravda!
Klassz munka!